Keress rá:

Páginas

Collection 2000 Glam Metallics folyékony tusok teszt

Ahogy már a januári kedvencek bejegyzésben is írtam, Edittől származnak ezek a tusok, itthon nem forgalmazzák őket, sajnos. Amúgy úgy tudom, külföldön a Tesco-ban is meg lehet vásárolni ennek a márkának a termékeit, bár javítsatok ki, ha tévedek.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolásuk szerintem teljesen rendben van, ezüst kupak, átlátszó tégely, ami által tökéletesen megkülönböztethetőek a tusok. Az ezüst felirat és a csillagok se kavarnak nagy port, tőlem aztán vígan elférnek és itt nem érzem annyira fölöslegesnek, oda nem illőnek a csillagokat, mint a pigmentek kupakján. A kiszerelés amúgy 6 ml-es.


Az applikátorról nem lett túl éles a kép, de láthatjátok, hogy elég vékony az ecset. Kicsit tartottam tőle, hogy olyan nehézségekbe fogok ütközni vele, mint az Essence színes folyékony tusok esetében, azaz hogy az ecset szálai mihelyst a szemhéjamhoz nyomom őket, szétterülnek és nem lehet velük vékony vonalat húzni, illetve hogy egyik réteget rákenve a másikra, csíkos lesz az eredmény. Itt semmi ilyesmiről nincs szó, az ecsetek rugalmasak, puhák, de a szálak egyáltalán nem válnak külön. Maga a festék pedig nem lesz csíkos, könnyen lehet korrigálni rajta, többször is áthúzni, bár hajlamos itt-ott kicsit több festéket lepakolni, de ezt is könnyen eloszlathatjuk.

A tartósság megér egy misét, száradás után meg se kottyan neki a dörzsölés, de még a sminklemosó is megküzd vele. Szerintem nyáron is verhetetlen lesz.

A pigmentáltság lenyűgöző, nem kell építgetni a színt, a színek gyönyörűek és a nevükből is sejthető, hogy metál fénnyel büszkélkednek, ami már a tejszínhab a tortán és a fénye se kopik meg nap végére.

Az állagát nehéz körülírni, folyékony, de nem túlságosan, könnyű vele dolgozni, kicsit vizesnek vagy olajosnak is mondhatnám. Van egy kis illata / szaga, ha közelről szaglásszuk a festéket, de ez nem is zavaró és felvitel közben és után sem érezhető.

Eddig hármat mondhatok magaménak ezekből a tusokból, de szeretnék majd többet is belőle, főleg mióta beleszerettem a színes tusokba.


Balról jobbra: Vinyl, Grunge és Fierce

Csomagolás: 10 / 10
Tartósság: 10 / 10
Pigmentáltság: 10 / 10
Használhatóság: 10 / 10
Összességében: 10 / 10 Szerintem hibátlan termék.

Szeretitek a színes tusokat? Milyen márkákat ismertek, amik szép, színes folyékony tusokat forgalmaznak?

7 hozzászólás:

Velvet FizZ Blog

Hűha, nagyon szépek! Szeretem a színes tusokat, kár hogy itthon nem beszerezhetőek :(

Robin

ÓÓ, az a zöld! <3 :)

Anett

Én nem használok színes tusokat, de egy aranyat lehet kipróbálnék. Amúgy másokon tetszenek :)

mrs__kovacs

Nekem még régebben volt 2 színes, avon (talán color trend de nem emlékszem pontosan), egy nagyonszép csillámos zöld, olyasmi mint ez csak kicsit sötétebb, gyönyörű volt, és nagyon szerettem is, valamint egy ezüst, és egy nem avonos, már nem is emlékszem mi, egy barna, csillámos.
Van amúgy ebből a márkából más szín is? Nagyon tetszenek ezek a színesek is, de úgysem használnám ki :( (gondolok itt a más színre, pl világos vagy sötétszürke, akár csillám nélkül is, vagy sötétzöld, stb :]) Előre is köszi!

Kontra Judit Zsófia

Nekem ugyanilyen kékem van, csak az Oriflame-Very me click it szériából. Az ecset is ugyanilyen hozzá és a nap végére is tökéletes marad. :D
Imádom, bár én inkább a feketét nyúzom gyakrabban :)

Kontra Judit Zsófia

Viszont arany nincs, de lilás-rózsaszín igen. Hátha valamelyikőtök pont olyat szeretne :)

citromhab

CRaPTRaSH - igen, elvileg 6 szín van belőle, bár nem vagyok biztos benne, hogy jók az információim.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...