Keress rá:

Páginas

Áprilisi kedencek

A videó sajnos most elmaradt, de a kedvenceket nem akartam kihagyni, főleg mivel meglehetősen nehezen sikerült leszűkítenem a csipet-csapatot, még a szokásos 10 befutó helyett így is 11 kedvencet választottam.


A folytatásért kattintsatok tovább:

Isana száraz sampon - itt már írtam róla tesztet, nem csak a hatását, hanem az illatát is nagyon szeretem.

Almás nyaklánc ebay-ről - 1,66 $-ért vettem, kicsit hosszabb láncra számítottam, de így is nagyon tetszik és szívesen hordom, még egyszer sem sétált velem szembe.

Balea grapefruit-os arctörlő kendő - ebből már hármat is elhasználtam, leszedi a sminkem maradványait és kellemes az illata, bár a használata után muszáj leöblítenem az arcomat.

Essence My Skin Cooling Eye Roll-On - teszt lesz róla, a puffadtsággal elég szépen elbánik és tényleg kellemes, hűsítő-frissítő érzetet nyújt használat közben.


Essence Stay with me hosszantartó szájfény - 02 My favorite milkshake - régóta megvan és elég gyakran nyúlok érte, főleg mivel sokszor ezt dobom be a táskámba. Hosszan tart, kellemes viselni és szép, enyhe színt ad az ajkaknak.

Catrice Ultimate Shine ajakrúzs - 210 Kiss Kiss Hibiskiss - a Catrice rúzsokról már írtam egy tesztet, azóta is szeretem őket, ez pedig különösen az én színem, főleg tavaszra-nyárra.

Fleur de Santé ajakrúzs - 93785 - róla is írtam, ő a lenyomozhatatlan árnyalat, amit azért sajnálok, mert gyönyörű a színe, nagyon jó a textúrája és tökéletes nyári rúzsként ajánlanám mindenkinek.

YSL Rouge Pur ajakrúzs SPF 8 - Purple Velvet 140 - nem kifejezetten nyári szín, mégis annyira tetszik és annyira gyönyörű, hogy már többször is használtam, igaz, nem szimpla hétköznapokon. Tesztet még nem írtam róla Nektek, de készülőben van.

Essence zselés szemhéjtus - I love NYC - kár, hogy kifutó termék volt, mert gyönyörű színe van, tusnak is nagyon jó, de én szemhéjfestékként használom inkább. Ha nyáron fogok sminkelni, valószínű a szemsminkem befutó eleme lesz, mert lerobbanthatatlan.

Kiko pirosító - 108 - megint sikerült betennem a csapatba egy pirosítót, sajnálom, hogy itthon nem lehet kapni őket, mert abszolút megfizethető és minőségi sminkmárkának tartom az eddig próbált termékek alapján. Teszt félkész állapotban.

Catrice The Giant szempillaspirál - pisztácia illata van és nagyon szép, hangsúlyos pillákat varázsolhatunk vele.

Azért észre lehet venni, hogy közeledik a nyár és egyre inkább átállok az ajkak hangsúlyozására, már most tudom, hogy a májusi kedvencek között is lesz pár darab rúzs. :D

Kedvenc film:

Nemrég láttam a Tetovált lány amerikai verzióját, nekem az eredeti jobban tetszett, de Rooney Mara így is megfogott. Végre megnéztem a Twilight saga utolsó könyvének első részét, igen, tudom, hogy giccses meg helyenként vicces, de én akkor is elvoltam vele. :D A kedvencem viszont A nyugtalanság kora lett, amit facebookon ajánlott egy olvasóm, innen is köszönöm neki a tippet, élmény volt. :)

Kedvenc könyv:

A szakdolgozatomhoz használt könyveken kívül mást nem forgattam a kezemben, de ezek közt is akadt érdekes olvasmány, a Singer Magda szerkesztette Lelke rajtát emelném ki talán.

Kedvenc zene:


Kedvenc blog:

Megszeretem Dorka új blogját, örülök, hogy belevágott. Illetve áprilisban találtam rá Victoria blogjára, aki szép sminkekkel örvendezteti meg az olvasóit.

Nektek mik voltak az áprilisi kedvenceitek?

9 hozzászólás:

Melantha

Hát..fogfehérítés..... nem,nemigazán van olyan,ami hatásos,pénztárca és FOG barát lenne. fogtechnikus ismerősöm szerint nem érdemes ezen görcsölni, annak kell örülni,ha egészséges.
az én fogam sem hófehér, néha picit zavar, de evvan.nem károsítanám a zománcát feleslegesen.
az az almás nyaki...ááá,annyira cuki.:D

L

nekem sincsenek hófehér fogaim, viszont a bőröm például majdnem teljesen hófehér, nyáron pedig állandó programom, hogy leégek, felhámlok és ugyanolyan színem marad :)

Bodzagirl

Fogfehérítésre szerintem a leggyorsabb módszer a H2O2-vel vagy a szódabikarbónával való ügyeskedés. Hidrogén-peroxidot gyógyszertárban lehet kapni, aztán ezt kell higítani vagy fogkrémmel kikeverni. Mi otthon mindig sebfertőtlenítésre használtuk, ezért volt fura mikor a Youtube-on(pl itt: http://www.youtube.com/watch?v=M7l6MBkMd2A) láttam az eredményeket. Ha jól tudom a fogorvosi fogfehérítésnél(a kék fényesnél) is ezt használják.
Tilos lenyelni persze, mert vegyszer. Aki fél attól, hogy lenyeli próbálkozhat sütőporral is... :)

Névtelen

ezt a nyakláncot én is néztem, de é úgy láttam, hogy csak az USA-ba szállítanak.. tudnál hozzá felrakni egy linket? :)

Bellala

Haláli az almás nyaklánc!

Jucus

Itt az eperszezon. Pépesített eperrel moss fogat, ez is jól fehérít.

Lela

Nézz be hozzám díjat kaptál tőlem!

citromhab

Melantha - engem is hol jobban, hol kevésbé zavar, most épp a jobban fázisnál tartok.

L - hát erre nem tudok mit mondani, én szerencsés vagyok, mert ha leégek, akkor is szinte rögtön barnulok és nem hámlok.

Bodzagirl - erről olvastam már, mint házipraktika, viszont azt is olvastam, hogy károsítja a fogzománcot a szódabikarbóna és a sütőpor is, azt meg végképp nem szeretném. :S

Réka - most ezen a linken 0,99 $-ért lehet megvenni a nyakláncot és mindenhova szállítják: http://www.ebay.com/itm/Lady-girls-Red-Green-Apple-Charming-Charm-Chain-Necklace-Free-Shipping-/280870943383?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item4165367a97

Jucus - erről még nem hallottam, utánanézek, köszönöm a tippet. :)

Lela - köszönöm. :)

Névtelen

köszönöm! :D

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...