Keress rá:

Páginas

Sunfleur mélyhidratáló nappali krém teszt

Mielőtt belevágok a tesztelésbe, mint mindig, most is leírom, milyen az arcbőröm, hogy így viszonyítsátok a saját tulajdonságaitokhoz ezt a krémet. Az enyém télen száraz, nyáron normál, de a vízhiányosság minden évszakban előfordul. Ez a krém pont száraz, vízhiányos bőrre készült, ezért is vettem meg.

A folytatásért kattintsatok tovább:

Kezdjük a csomagolással: a papírcsomagolás fölöslegesen nagy a krémhez képest, viszont maga a tégely nekem tetszik, főleg a színe miatt. Valamennyire át is látszik, így nyomon lehet követni, éppen hol is járunk. A tető viszont gyenge pont, gagyi, fényes műanyag, amin minden ujjlenyomat meglátszódik. Ezt valamelyest kompenzálja, hogy a lecsavarható tető alatt van még egy kis fehér is, amin szerencsére nem felejtettek el fület is elhelyezni. A kiszerelés 50 ml-es, az ára pedig a Müllerben 990 Ft volt.


Leírás

Összetevők

A színe fehér, az illata meglehetősen domináns, ami számomra kellemes amúgy, de ez már a túl sok a jóból kategória.

Az állaga folyékonyan krémes, könnyen eloszlatható. Nem ez a krémem szívódik be a leggyorsabban, de minél kisebb mennyiséget viszek fel belőle, értelemszerűen annál gyorsabb.



A hatása jó, kellően, gazdagon hidratál, nap végére is puhának érzem a bőrömet. Viszont van egy számomra elég nagy negatívuma, amiért nem is fogom újravásárolni, mégpedig az, hogy elég egy nagyon picit kimelegednem, már olvad is az arcomról, még akkor is, ha úgy éreztem, beszívódott és keveset kentem fel belőle. Ez biztos sokatoknál nem jelentkezik problémaként, én könnyen megizzadok és kimelegszem. Ha eleget vártam, hogy beszívódjon, akkor tudok rá sminkelni is, viszont az utóbbi hetekben már nem használom nappalra, mert ebben a hőségben túl sok nekem. Az alján amúgy 3-4 használatra elegendő krém van még, nagyon várom, hogy elfogyasszam és megszabaduljak tőle, hiába hidratál jól, az, ami leolvad az arcomról, számomra nem megfelelő.

Csomagolás: 10 / 8
Állag: 10 / 10
Hidratálás: 10 / 9
Használat: 10 / 3 - itt vontam le az "olvadásért".

Összességében: 10 / 7 - mivel nem szerettem használni, kevesebbre értékelném, viszont a hidratálással jól teljesített, száraz, vízhiányos arcbőrre tudom ajánlani Nektek, de inkább ne a nyári hónapokban használjátok. További véleményeket itt olvashattok még.

Ti milyen arckrémet használtok és milyen a bőrtípusotok?

1 hozzászólás:

samelike

Nekem az éjszakai verzió volt meg, én nagyon szerettem az én bőröm beitta elég gyorsan éjszakára kiváló volt. Viszont gondoltam rád:
http://flowerpartyaddict.blogspot.hu/2012/07/liebster-award-dij.html

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...