Keress rá:

Páginas

Körömlakkok Köztársasága

Eredetileg csak a Catrice és Essence lakkokat akartam megmutatni, de szembesültem azzal, hogy ezeknek egy része már ki lett vonva a forgalomból, így arra gondoltam, akkor inkább megmutatom az összeset. A fejem kissé megfájdult, mire mindet lefényképeztem, szóval büszke voltam magamra, mikor végeztem. :)

Zöldek:



A folytatásért kattintsatok tovább:




Balról jobbra:

Catrice Coolibri kiadás - C05 Virgin Forest
Catrice - 250 I sea You!
Catrice - 600 After Eight
Rimmel I ♥ Lasting Finish - 700 Block your green
Avon - Green with envy
Barry M - Mint Green

Szürkék és feketék:




Balról jobbra:

Douglas - Fireworks
Catrice - 490 Iron Mermaiden
Catrice - 330 Absolutely Chincilly!
Avon - Golden witch (nem biztos a neve, nem látszik rendesen)
Rimmel I ♥ Lasting Finish - 080 Black Cab
Orly - Goth

Rózsaszínek:



Balról jobbra:

Lora - 88
Crystal Nails Protein Bomb - 035
Essence Nude Glam - 02 Iced strawberry cream
Miss Sporty Lasting Colour - 355
Avon - Ballerina

Barackok:



Balról jobbra:

Catrice - 520 Apropos Apricot
Essence Show your feet - 18 Princess peach


Korallok (és barack nevű korallok :) ):



Balról jobbra:

Avon - Coral reef
Kallos - 211
Catrice - 170 I scream peach!
Fleur de Santé - 93787
Rimmel 60 Seconds - 415 Instyle Coral

Pinkek és lilák:



Balról jobbra:

Catrice - 370 Just Berried!
Glitter Gal - Dark Purple
Essence Multi Dimension - 59 Purple Diamond
Lora - 99
Essence Show your feet - 20 Sweet - 20 Sweet candy pink
Max Factor Nailfinity - 704 Disco Pink
Rimmel 60 Seconds - 615 Fast & Fuchsia
Essence Nail Colour - 02 Shopping in Soho

Barna, nude, aranyszínűek:



Balról jobbra:

Astor Longer Stronger - 581 Vip Brown
Catrice Enter Wonderland limitált trendkiadás - Wizard Gold
Essence - 32 Gold rush
Essence Nude Glam - 07 Café olé
Catrice Ulti Made Nudes - 030 My Café Au Lait At Notre-Dame
Max Factor Nailfinity - 882 Angel Nails

Narancs- és citromsárgák:



Balról jobbra:

Essence Show your feet - 19 Blood orange smoothie
Catrice - 560 Rusty but sexy
OPI Burlesque kiadás - Ali's big break
OPI Burlesque kiadás - Rising star
Essence Show your feet - 17 Lemon sorbet
Avon - Sunshine
Essence - 51 Mellow yellow
Moyra - 65

Kékek:



Balról jobbra:

Catrice - 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!
Avon - Sequined Turquoise
Catrice Enter Wonderland kiadás - C04 Miracle Heaven
Lora - 06
Essence - 52 Out of mind
Astor Fash'n Studio Fruity Scent - 122
Avon - Twilight Blue
Essence Holographics kiadás - 03 Blue ray
Essence - 98 Walk on air

Pirosak:



Balról jobbra:

Lora - 96
She - 200
Avon - Dusky cherry
Avon - Ruby
OPI Burlesque kiadás - Take the stage
OPI Burlesque kiadás - The show must go on!
Coral Art
Essence - 91 Glamorous life
Max Factor Nailfinity - 549 Red Passion
ANNY - 105
Crystal Nails Protein Bomb - 031

Fehér, krémszínűek:



Balról jobbra:

FABB - 014
Avon - Glossy Nude
Moyra - 34
Nivea Calcium Power - Soft Rose
Astor Lacque DeLuxe - 820 Sun Ray

Fedőlakkok:



Balról jobbra:

Essence - 72 Time for romance
Essence - 78 Blue addicted
Essence - 67 Make it Golden
N.Y.C. - 154 Midnight Confetti
Essence Nail Art Special Effect - 08 Night in Vegas
Essence Nail Art Twins - 06 Edward
Lora - 43
Essence - 04 Space queen
Essence Nail Art Special Effect - 02 Circus Confetti

Összességében annyit tudok elmondani, hogy az Avon, Essence és Catrice körömlakkok a kedvenceim, ezekből is van a legtöbb, bár előfordul, hogy egy-egy árnyalat gyengébb minőségű. A Lora lakkok szépek, de irtó büdösek, ezért ritkán nyúlok feléjük. A Rimmel és Max Factor körömlakkok is nagyon jók. A díszítőlakkokat nem szoktam használni, ebből nincs is sok, a kézügyességem nem elég hozzájuk. Viszont a fedőlakkokért oda vagyok, nagyon fel lehet dobni velük az egyszerű körömfestéseket is. Megszámoltam, 80 db lakkom van most, van, amit még nem kentem fel közülük, kár lett volna megtartanom a műkörmömet, hogy mindez pocsékba menjen. :D

Nektek mi a kedvenc színetek a körmeiteken? Csak a kezeiteken lakkoztok, vagy a lábatokon is? Mennyire figyeltek arra, hogy összhangban legyen a kettő? Mi a kedvenc körömlakk márkátok?

15 hozzászólás:

Gigi.

nemsemmi gyüjtemény :)

Lumena

Ejha mennyi gyönyörűség. *.* A zöldes-kékes színeket használom a legtöbbször, de nagyon szeretem a sötétlilát is. Csak akkor lakkozom a lábaimat is ha kilátszik a szandálból, tehát tavasszal-nyáron. Nem mindig ugyanolyan színűre, mint ami a kezeimen van. Arra azért figyelek, hogy egymáshoz illő árnyalatok legyenek.

$zaßina

pont most lakkoztam a blue addicted-el :D :D

fehenc
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Verus

Hát mit is mondjak. Lakkfan vagyok! :D Szép kis gyűjtemény. Pár napja én is befotóztam a sajátom... elég meló volt, majd postolom is ha lesz több időm összerakni a bejegyzést. :)

Bobby

Most olyan színem lett mint Moyra 65-nek! Énis akarok ennyit!!

Bobby

Nekem a kedvenc lakkom egy OPI Midnight in Moscow nevű lakk. Hihetetlenül szép. Amit nagyon szeretnék az egy Nars élénk kék lakk, de majd csak a köv. nyárra...Most már csak lilákban-bordókban stb. vagyok hajlandó gondolkodni.

Névtelen

Nude kèzen,lábon.!Idönkènt re dobva csillámossal(pelyhes,hologramos....)

mrs__kovacs

Mennyi szépség :]
Én a lábujjamat általában valami nude színre lakkozom, a körmeimen meg hangulatfüggő, hogy milyen szín legyen. :]

boxa

Ha útban van a sokk lakk küldheted :) nekem a pink. Lakkozom a lábam is, többnyire figyelek hogy összhangban legyen. Most próbálkozom szivacsos, vizes technikával. Az aden lakkokat most kezdtem el használni és jól teljesít, de avon, oriflame, essence, moyra, miss sporty is bejön.

AA-dmin

Na jól van megnyugodtam...eddig azt hittem sok körömlakkom van :-) Nagyon jó kis gyűjtemény. A zöldek és a kékek terén nagyon hasonló az ízlésünk!

Zsófi

mennyi csecse lakk:) nekem is kellene már egy update post a kollekcióról:)

Makeupcakes

Szépségesek.

Virág-os

Nagyon szép lakkjaid vannak. BarryM Mint Greent lehet még kapni, ha igen hol? Ilyesmi árnyalatot keresek régóta. Bár márka mindegy, nagyon kellene ilyen színű. Tudtok esetleg segíteni?

citromhab

Frézia - Milyen szép név. :) A Barry M lakkot a Makeup Plazától vettem, de a mostani kínálatukban már nem látom ezt a színt. Esetleg találsz hasonlót az ANNY-nál (Douglasban kapható 2990 Ft-ért a Green Meets Mint 379-es szín), az Avonnak is volt / van szép menta színű lakkja (Aqua Fantasy), nem tudom, az Essence-nél kapható-e még ez a lakk, de Viva la Green néven ők is egy nagyon szép mentát árultak. Ezek jutottak eszembe, de érdemes szétnézni a Moyra háza táján is, vagy ha internetről is rendelnél, akkor az Elf-nek is van egy ilyen slágerszíne.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...