Keress rá:

Páginas

Yves Rocher Hydra Végétal frissítő arctisztító zselé teszt

Tavaly szeptember környékén vettem ezt az arclemosót, már el is használtam azóta régen, írni viszont mindenképpen szerettem volna róla, mert nem találkoztam még vele a hazai blogokon. A képeimet kicsit elkutyultam, így az első képet mástól vettem kivételesen kölcsön. Vásárláskor az eladó segítségét felhasználva olyan arclemosót kerestem, ami vízhiányos bőrre való, ezt ajánlotta a problémámra.

Forrás
A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolása tetszik, olyan fürdő-kompatibilis és ránézésre meg lehet jósolni a frissítő hatását, adagoló terén még mindig a pumpás a kedvencem, de ezzel se volt gondom. A kiszerelés 125 ml-es, az árára már sajnos nem emlékszem, de nagyjából 1200 Ft körül lehetett.


A termék leírását és az összetevőket Krémmánián is megtaláljátok, de az előbbit le is fotóztam Nektek.


A használata egyszerű és könnyű, bár az utolsó pár adag előcsalásával már meggyűlt a bajom, mert a kupak miatt pont ott nem lehet összenyomni a tubust. A frissítő hatását abszolút alá tudom támasztani, ebben a kellemes, üde illata is közrejátszott, reggelente használtam zuhanyozás közben, jól esett erre ébrednie az arcbőrömnek, viszont sminklemosásra nem próbáltam, így nem tudom, arra mennyire használható. Az állaga géles, ami nekem nagyon tetszett. Az arcomat tisztának éreztem utána, de egy (elvileg) vízhiányos bőrre tervezett terméktől jobbat vártam volna kíméletesség terén, a bőröm kissé húzódott a használata után, főleg a téli hónapokban, amikor az arcom is szárazabb szokott lenni. Emiatt nem vásároltam újra.


Csomagolás: 10 / 9
Használat: 10 / 7
Hatás: 10 / 7

Összességében: 10 / 7 Normál bőrűek biztos jól járnak vele, nagyon szerettem a frissítést, amit nyújtott, viszont az én vízhiányos, szárazba hajló bőrömre nem vált be, pedig szerettem volna szeretni.

Szeretitek az Yves Rocher termékeit? Milyen típusú arclemosót használtok?

3 hozzászólás:

dyna

én is beszereztem ezt a lemosót a nyáron, de számomra sem volt tökéletes választás. mondjuk ritkábban húzódik tőle az arcom meg igazából megszoktam, h úgyis krémezni kell, nincs mese. viszont annyira makulátlanul tisztának érzem utána a pofim, nagyon fura és szeretem érzés. még nem döntöttem el, h egy 2-3. lemosónak újra veszem-e (úgyis mindig 3-4 félét használok, bár eddig az igazi keresés végett, de tetszik ez a változatosság).

Névtelen

Szeretem az Yves Rocher termékeket, de ezt még nem próbáltam, és így nem is fogom, mivel az én extra száraz bőrömre még nem találták fel a megfelelőt. :(

Nóra K.

Sok jót hallottam az Yves Rocher termékekről, azonban még sajnos nem tudtam kipróbálni egyet sem termékeik közül. Pedig szeretnék,de még nem jutottam el egyik boltjukba sem. Na majd egyszer, remélem :)

http://norasbeautylife.blogspot.hu/

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...