Keress rá:

Páginas

Életem apró pillanatai # 11.

Igyekeztem most nem kihagyni több hónapot is, és az előző időszakhoz képest meglepően gyakran jutott eszembe lefényképezni ezt-azt, bár még mindig nem a legérdekesebb pillanatokat ragadom meg, de úgy néz ki, a következő hetekben lesz pár olyan programom is, amin tudok kattintgatni végre értékelhető eseményekről is. Addig itt egy kis egyveleg erről-arról.

A folytatásért kattintsatok tovább:

Egy ideje úgy gondolom, jól megvagyok a jelenlegi frizurámmal, viszont Nicolette Masonét meglátva erősen elgondolkoztam, hogy valami hasonló forma akár jól állhatna nekem is. A nasi dobozom többnyire gyümölcsökből áll, itt épp egy tábla Oreós Milka is helyet kapott, mert néha igenis belefér ennyi. A smoothie nagyon finom, csak az ára tart vissza attól, hogy minden napra vegyek. Végre elhasználtam a Lush Sex Bomb fürdőgolyóját, isteni volt az illata. Eper és palacsinta, reggelire tökéletes páros. Vonatoztam egyet, meglátogattam az anyukámat, aki hozott nekem magyar újságokat, az útra pedig német magazinokat vettem unaloműzés gyanánt.


A Wellness magazinban megemlítették a blogot, ami váratlanul ért, de persze örültem neki. A rágók még mindig a gyengéim, és végre a kezembe vehettem a magyar Marie Claire egyik számát, nagyon hiányzik ez a magazin, itteni kiadása sajnos nincsen. Már csak pár hét és láthatom a macskámat és az öcsémet, a kis zöld nadrágos figura a nyomda, amivel minden eltelt hetet leokézok. A katicát a DM-ben vettem, szeretném kicsit barátságosabbá tenni a szobámat, ez is egy olyan apróság, amire jó ránézni. A marcipán virágot nőnapra kaptam a kisfiútól, nagyon aranyos volt, mikor átadta. :)


Anyukámmal elmentünk megenni egy sütit a nála töltött hétvégén, nagyon szeretem az itteni süteményeket / péksütiket, mert egyáltalán nem túl édesek, inkább a bennük lévő gyümölcsök dominálnak. A baglyos kulcstartóval magamat leptem meg még a karácsonyi vásárban. A mangó magot pedig fogalmam nincs, miért nem dobtam ki, az asztalom dísze lett. :D Újranéztem a Kill Bill 1-2-t, és megállapítottam, hogy még mindig remek filmek. És bulizni is voltam, sose hittem volna, hogy egyszer éjszakákat táncolok végig, tényleg felszabadultabbá váltam itt. :)

Kaptam az egyik youtube videóm alá egy kommentet, ami nagyon jól esett:


Nektek hogy telnek a napjaitok? Mit csináltok húsvétkor, kihasználjátok a hosszú hétvégét egy kirándulásra?

12 hozzászólás:

Névtelen

Ritkán írok ide, akkor névvel, de most szeretnék anonim maradni :-)

Szóval hiába az előítélet, mert az egyik legszerethetőbb blogger vagy itthon. Lehet, hogy nem nálad vannak a legjobb minőségű fotók, de magadtól telhetően sokszor posztolsz és szívből.

Szóval csak így tovább, szerintem ezzel tovább lehet jutni, mint a pillanatnyi hullámok meglovagolásával :-)

A videóidat pedig én is imádom, de ezt meg is írtam nemrég.

Névtelen

(a képek pedig nem rossz minőségűek, nem azért emeltem ki őket, csak sokan mindig szóvá teszik blogokon, hogy lehetne élesebb/színesebb/stb :-))

dyna

ez a két rágó a kedvencem, szerencsére itthon lehet kapni őket a müllerben! :)
szívesen bepuszilnám most ezeket a sütikéket, nagyon guszták.

véget ér a bébisintérség vagy csak látogatóba jössz haza picit?

citromhab

Névtelen - Az ilyen típusú dicséretek esnek mindig a legjobban. :)

dyna - Csak látogatóba egy hétre. :)

Nóra

ezek a sütik,gyümölcsök istenien néznek! *-*

dyna

akkor jól töltődj fel, ne is nézz felénk! (jó, azért bejegyzést bekészíthetsz előre, egye-fene:))

mióta elolvastam a bejegyzést azon rágódom, h eddig bár egyáltalán nem kívántam a most kapható epret (mondjuk még nem is jött velem szembe, nagyrészt már piacon vásárolok gyümit), de most megkívántam és fel si fogok kutatni! :)

PankaJudit

Évi, eddig is tudtam, hogy hasonlóak vagyunk, na de ennyire! Jim Morrison kedvenc (a Doors-szal együtt) 15-20 éve (uppsz, már ennyire megöregedtem?!), Kill Bill 1-2 pedig nem rég lett kedvenc. :-D
Az Oreós Milka meg itt figyel az asztalomon, de erős vagyok, ellenállok! :-)

PankaJudit

Ja, és a frizura szuper, biztos jól állna neked!

Névtelen

nagyon kedves képek, szuper vagy Évi

djkaty

Szerintem is go for the hair, biztos jó lenne Neked. :-) A smoothie-t pedig most nagyon megkívántam...

Kriszta

Smoothie-t imádom én is, szuper :D
Jók a képek, érdekes életed van ám :D
Örömmel olvasom a blogod, én is imádom a kencéket, a pasim szokta kedvesen mondani, hogy majd megtölti nekem a fürdőkádat krémmel, hogy úszhassak benne kedvemre :D

Névtelen

Szia!
Annyira jó, hogy ennyire magabiztos vagy! Jó, hogy nem hatnak rád a gonosz és bunkó kommentek. Irigyellek érte, hogy elfogadod magad és felülkerekedsz egy olyan problémán, mint a súly, hiszen nem ez a legfontosabb. Ahogy előttem is írták, tényleg szerethető vagy és így vagy jó ahogy vagy! Szerintem nagyon sok önbizalmat adsz sok lánynak ezzel. Nem kell melegítőben elbújni a sötét szobában, hogy senki ne lásson, hanem igenis kisminkelve, csinosan felöltözve vállaljuk magunkat! Nagyon jó olvasni, hogy ennyire pozitív ember vagy! Csak így tovább! :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...