Keress rá:

Páginas

Sweetsation Therapy C* Perfect Skin habzó arclemosó teszt

Ezelőtt egy hasonló arclemosót használtam a Niveától, amit szerettem (teszt róla itt), és éppen fogyóban voltam, mikor lehetőséget kaptam pár terméket választani a Sweetsation Therapy kínálatából, ezért gondoltam teszek egy próbát ezzel is.

Aki esetleg nem ismeri a márkát, a honlapjukon talál róla ismertetőt, röviden összefoglalva a Sweetsation Therapy crulty free, termékeik természetes összetevőket tartalmaznak, színezék- és illatanyag mentesek, illetve tartósítószer sincs bennük, ezért érzékeny bőrűek, kismamák és kisbabák is használhatják őket.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolás tetszik, praktikus, higiénikus, ennél több nem is kell. A kiszerelés 210 ml-es, az ára pedig 6590 Ft a webshopban.

Lefotóztam Nektek az összetevőket és a használati útmutatót is, de Krémmánián is találkozhattok ezzel a termékkel.



A termék leírását bemásolom a weboldalról:

"Ez a gyengéd, habos arclemosó papaya, eper, alma, banán, fűzfakéreg és C-vitamin szabadalmaztatott kombinációjával teszi a bőrt puhává és tisztává.

A papaya gyümölcs papain enzimet tartalmaz, ami nagyon jó hámlasztó: eltávolítja az elhalt, sérült bőrt. Antibakteriális és sebgyógyító hatást is tulajdonítanak neki. A papaya kivonat halványítja a szeplőket és foltokat. Simábbá, egészséges külsejűvé teszi a bőrt. Az almakivonat AHA-t (alfa-hidroxi-sav) tartalmaz, ami megfiatalítja a bőrt, ismert hidratáló és öregedést késleltető hatása, tökéletes a száraz, érett bőrre. Elasztázgátló aktivitással is rendelkezik, emiatt gyakran alkalmazzák a bőr rugalmasságának fokozására. A görögdinnye kivonata gazdag C-vitaminban. Támogatja az UV-stressznek kitett immunrendszert, gátolja a bőr öregedését, óvja a bőrt a szennyeződések káros hatásától, segíti a sejtmegújulást. Az uborka kivonat és a zöld tea gyulladáscsökkentők, feszesítik a bőrt, sok E és C-vitamint és más antioxidánsokat, valamint ásványi anyagokat is tartalmaznak. A tengeri moszat, a körömvirág és a kamilla táplálják, kisimítják és puhítják a bőrt, segítik a nedvesség visszatartását."


A használata egyszerű, talán a mérete egy kissé nagy, de mivel a kiszerelés is több egy átlagos arclemosóénál, így ez igazán nem róható fel negatívumként. Reggel és este is használom, az esti smink egy részét eltávolítja, reggel pedig tisztának és "naprakésznek" érzem a bőrömet a használata után. Az illata mikor először megszagoltam, nagyon nem tetszett, nem tudom semmihez sem hasonlítani, de nem túl tolakodó, viszont a használata után eleinte fogalmam sem volt, honnan jöhet ez a kellemes, "szappanos tisztaság" illat, aztán rájöttem, hogy bizony az arcomról. Fura, hogy használat közben nem tetszik az az illat, ami végül a bőrömön igen. Az állaga habos, de jóval vizesebb a fent is említett Niveáénál, de ez habzó arclemosó, míg a Nivea arclemosó hab. Többször előfordult már, hogy a szemembe is ment belőle, és bár nem fogom a szemeimbe kenni ezután se, mindenképpen pozitívum, hogy semmilyen irritációt nem okozott nálam. A hatása tetszik benne a legjobban, mert tényleg tisztának, frissnek érzem utána az arcbőrömet és teljesen mattnak, mindezt úgy, hogy nem szárít. Persze a hidratálás jól esik utána, de ez az én bőrtípusomnál természetes.


Csomagolás: 10 / 9
Használat: 10 / 10
Hatás: 10 / 10

Összességében: 10 / 10 Az ára kissé húzós, viszont nagyjából 2,5 hónapja használom, és a fele fogyott el eddig (megjegyezném, hogy a 150 ml-es Nivea 1800 Ft volt és kevesebb, mint 2 hónap alatt használtam el), szóval gazdaságos.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez a véleményemet nem befolyásolja, ezért a bejegyzésért semmilyen juttatásban nem részesültem. 

Ti hallottatok már a Sweetsation Therapy termékekről? Próbáltatok már esetleg valamit a kínálatból? Milyen arclemosót használtok most?

1 hozzászólás:

Névtelen

Most Garnier lemosót használok, de váltani fogok ha elfogy. Ismerem ezt a márkát, még nem vásároltam semmit tőlük, de már szemezek velük.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...