Keress rá:

Páginas

Outfit - Frechen

Sziasztok!

Nagyon régóta nem jelentkeztem, mondhatnám, hogy szánom-bánom a szünetet, de nem így van, mert szükségem volt egy kis időre, bár a blogolás már az első egy-két nélküle eltöltött hét után hiányzott, mégse akartam addig újra belekezdeni, amíg nem érzem késznek magam rá. Most itt vagyok, nagyjából helyre raktam magamban, amit kellett és úgy gondolom, a blogoláshoz is van már kedvem / időm és ihletem visszatérni. Köszönöm a kedves emaileket, egyetlen biztató levél ellensúlyoz tíz becsmérlőt, örülök, hogy sokan szeretitek a blogot és vártatok türelmesen. Rendszeres, napi posztokat nem ígérek, de szeretnék visszaállni a heti 2-3 bejegyzésre, a videók is a youtube-on várakoznak már a megosztásra, úgyhogy újra beindul itt az élet. Ha pedig van olyan téma amiről szívesen olvasnátok, örömmel fogadom az ötleteiteket.

Az outfitről is ejtsünk pár szót. Mikor megkaptam ezt a ruhát, arra gondoltam, alakformáló fehérneműt is be fogok szerezni mellé, aztán sokáig rágtam magamban ezt a témát, és arra jutottam, hogy mégsem. Persze biztos előnyösebb lenne azzal, de egyfajta átverésnek érezném. Az eddig leadott kilóimból 7 visszakapaszkodott (heten vannak, mint a gonoszok :D), mert a kalóriaszámlálásban is szünetet tartottam, bár ebből azóta ismét elkezdtem lefaragni, szeretnék egy olyan állapotot elérni, amikor mindenféle leszorítás nélkül nézek ki úgy, ahogy szeretnék. Addig pedig ez van. A negatív, de építő jellegű kritikát továbbra is szívesen fogadom, viszont a kulturálatlan, sértegető megjegyzéseket ezentúl törölni fogom, mert nem akarok teret adni a mocskolódásnak.



A folytatásért kattintsatok tovább:






Ruha: AX Paris
Cipő: Graceland (Deichmann)
Táska: Asos (régi)
Fülbevaló: Tally Weijl

42 hozzászólás:

Galatea

szerintem már most látszik mennyit fogytál :)
ezt építő jellegűen írom, nem bántó szándékkal : szerintem az alakformáló fehérneműt addig próbáld meg amíg nem tudsz lefogyni.
nagyon jól áll ez a ruha, de sokkal esztétikusabb lenne ha a hasad nem lógna, hanem ha már van akkor szép feszes legyen ott legalább.

kriszta

Csini, igazi nagyasszonyos a ruha ;) Merre mentél benne?

Kamilla

tényleg nagyon látványos a fogyás, az utolsó kép pedig valami csodaszép! :)

bokorbogi93

Örülök,hogy visszatértél. Hiányoltunk már.
Csodaszép ez a ruha,nagyon jól áll neked! :)

dotty

gratulálok a fogyásodhoz és tényleg jól áll ez a ruha. de szerintem az alakformáló fehérnemű nem becsapás, én is használok mikor ki kell öltözni valahova, mert rajtam is van súlyfelesleg, de nem érzem azt, hogy ezzel bárkit becsapnék. nagyon jól tud esni az embernek, ha megdicsérik. :)

Zsófi

gratulálok!:) és ez a ruha nagyon csinos, a hajad is nagyon passzol így hozzá. csak így tovább!

Melantha

Nagyon csinj vagy! Rengeteget fogytal. Csak az latszik,hogy a borod ezt nehezen koveti. Ha mar birjak az izuleteid sportolj ra erre az allapotra.
A ruha meg kaprazat:)

Névtelen

Jaj Évi,nagyon szép vagy!:)

p.kriszti93

Örülök, hogy újra itt vagy! :)
Csinos vagy, és a hajad különösen tetszik! :)

Névtelen

Nagyon örülök a visszatérésnek! Szép a ruha és nagyon jól áll. Sokat fogytál, gratulálok!! Nagy elismerésem, szimpatikus a felfogásod, a belső erőd, hatalmas respect!!' Van mit tanulni tőled!!

Anna

Hú mint egy igazi véresszájú üzletasszony! ;) Gratulálok én is a fogyáshoz! Csak így tovább! :)

Dóri

Nagyon csinos vagy a képeken! Nekem is az üzletasszony jutott először eszembe. :)
Örülök, hogy visszatérsz! :)

Odil

Örülök, hogy újra írtál! Én személy szerint szeretem, hogy vállalod önmagad úgy ahogy vagy, felemelt fejjel és ezt így is kell. Bár menne nekem is. Úgy csináld és addig amíg jól érzed magad. Értem ezt a fogyásra vagy bármi másra. Gyere gyakrabban! :)

Biu

Szavak sincsenek rá mennyire DÖG ez a ruha, illetve a ruha magában nem az, hanem te benne :D. Nagyon csinos jól áll és gondolom külföldön nem ragadnak vasvillát ha túlsúlyosan nem bokáig takaró zsákban mész az utcára mint itthon (legalább is remélem). Egyszer majd itt is eljutnak erre a szintre remélem. Viszont az alakformáló alsóneműt fontold meg szerintem, mert egyáltalán nem becsapás, egyszerűen esztétikusabb ha a dolgok jobban a helyükön vannak, olyan ez mint a melltartó. Senkinek sem ott van eredetileg ahova a melltartó teszi az ikreket/ vagy ha ott is épp, akkor nem akkorák, de a az teljesen elfogadott h nők melltartót hordjanak szerintem az alakformáló sem átverés. Ja és nekem pl biztonságérzetet ad ha egy-egy alkalommal rajtam van. Persze a te döntésed meg így is nagyon csinos vagy :).

Unknown

Nagyon jól nézel ki ebben az összeállitásban *-* Olyan van, mint egy retrós sexbomba *_________* Imádlak Évi :3

Eleni

Örülök, hogy újra itt vagy!
Nagyon csinos vagy szerintem is, a ruha színe különösen tetszik, nagyon jól áll, kiemeli a hajad színét. A táska is szupi, nagyon illik hozzád.:)

Gigi.

nagyon dögös, az utolsó kép pedig magazinba illő! gratulálok a fogyáshoz is, már most látványos. :)

Névtelen

Huu, tényleg rengeteget fogytál! :) Szép derekad van már ebben a ruhában, gratulálok! :)
Az alakformáló fehérneműt javasló kommentekkel én is egyet értek! Nem átverés, akkor már a smink és a melltartó is az lenne :) Ha pedig van időd és akaraterőd, próbálkozz meg valamilyen edzéssel, hogy idővel tényleg ne kelljen az az alakformáló :)
Remélem, építő jellegűnek veszed ezt a "kritikát" :)
Kitartást a továbbiakhoz :)
Mesi

Szandra - For Her blog

Hú nagyon egyben van minden, tökéletes az összhatás. a ruha, a haj, a cipő így együtt, nagyon csini!!!!

B. Dóri

Nagyon jól áll neked ez a fazon is. És a hajad valami gyönyörűséges így kontyban. :)
További kitartást a fogyáshoz! Csak így tovább! :)

Rami

nagyon szép ez a ruha:)
Nekem ez a konty már kicsit túl nagy,a nagymamám jut róla mindig eszembe, neki mindenféle hajfánk nélkül volt ekkora.:D

SophiEl

A konty és a napszemüveg telitalálat, mindkettő nagyon jól áll. A ruha is tetszik, és tényleg látszik, hogy fogytál, de az összhatáson van még mit javítani. :) Kitartás, menni fog!

Névtelen

nagyon csinos vagy és mindig olyan kedves, jó téged olvasni midnig

Njoythestyle

Üdv újra itt :) Én nem alakformáló segédeszközre, csak egy sima francia bugyira szavazok, szépen és nem préselve teszi a dolgát ha őt választod :)
Csak így tovább, iszonyat elegáns vagy ebben a szettben!
Pusza: Reni

Névtelen

Eszméletlen ez a ruha!!
AZ alakformáló fehérneműt én is javaslom:)

Névtelen

Remélem nem vetted sértésnek, és nem számoltál be becsmérlőnek a múltkor amikor írtam, hogy kezd átváltozni én-bloggá a blog ..:) mert én bírlak, bírom a blogod, és tetszik ez, hogy teszel mások véleményére stb de hát no:)
Már hiányoznak a sminkcuccok, és a videók...:D
Szerintem se becsapás az alakformáló fehérnemű, olyan mint a make-up: elfedi a hibákat, és kihozza az emberből a legjobbat.
Sok sikert a bloghoz, és a fogyáshoz.:)

Yuri

Szia! Örülök, hogy visszatértél :) Igazad van, ne is figyelj a sértegetésekre. Mint mondtam, azok írnak ilyesmit, akiknek kicsi az önbizalmuk és feltünési viszketegségük van. Látszik, hogy fogytál. Ne add fel! És nagyon tetszik a ruha is :)

Miata

Nagyon örülök, hogy visszatértél! :) Ne változtass semmit a blogodon, de pár napja írtam ask-on néhány ötletet, amit szívesen látnék, olvasnék :). Ja, és persze nagyon jó az outfit!

Ildcsu

Gratulálok az eddig leadott kilókhoz! Légy kitartó, mert gyönyörű vagy, annyira egyedi az arcod, meseszépen sminkelsz ráadásul. A plusz kilóid pedig valahogy nem engednek úgy ragyogni. Remélem érted mire akarok célozni. Szurkolok, hogy elérd azt a súlyt, amit kitűztél célodul!

Névtelen

Szia.Igen,szerezz be okvetlen egy jo, minösegi alakformalo fehernemüt..Na meg egy jo push-up melltartot is;)A multkor vettem 2 darab melltartot a Triumph-ban,potom 15 euroert;)Alakformalo alsonemüt pedig a Wolford-ban;)szinten 15 euroert;)Es mèg valami..ha fogyozol,akkor edzz a hasadra..fökepp a hasadra..Ezt azert mondom,mert nem szep a lelogo,megereszkedett bör..Tedd feszesebbè!!! Tornaval, es valami jo fajta feszesitö kremmel! Pl:Loccitane:)imadom a termekeit:)! Egyebkent meg Rengeteget kell fogynod,hogy nöies, es csinos legyel.Mert sajnos meg nem vagy az!!

Névtelen

utolsó kép kurvajó! már bocsi:$ sokat fogytál és jó ez a ruha :):)

Sophie

Nagyon szép ez az összeállítás. Imádom ezt a kontyot! Az alakformáló szerintem belefér, én szeretek vele csalni..:)

Catwalk_bitch

húha nekem a fülbevalód tetszik nagyon!:D imádom most az ilyen stílusúakat. és a kontyod is tökjó, jól áll:)

samelike

Imádom a blogod, ha megkésve is de mindig olvasom. Én úgy érzem, hogy kilók ide vagy oda nagyon jó ez az outfit. Valahogy összhatásában ott van, nagyon csinos és nőies is. Ilyen képek láttán engem speciel nem érdekel hogy 40 vagy 80 kilós a lányzó, ha tudja hordani. Nekem ami még átjött, hogy kezd megjönni az önbizalmad és azt hiszem ennek köszönhető az előző pozitív kommentek többsége ;)
Hajrá a kilófaragással, szurkolok nagyon!

Névtelen

már gyerekkoromban megfogalmaztam magamnak, hogy vannak akik a jó dolgoktól híznak meg és az látszik rajtuk, és vannak akik a rossztól. és akik a jó dolgoktól kövérek akármit csinálhatnak szépek. lefogyni meg nem a többi hülye miatt jó hanem mert mindenki megérdemli a szabad mozgás örömét. én is küzködöm, de mindenki bekaphatja aki kritizál mert nem tetszem neki. szerintem harmonikus a megjelenésed, és olyan embernek tűnsz mint aki olyan amilyen. a többi ducinő blogon sokszor maszkszerű az összhatás, egyfajta védekezés a sok extrémruha meg vagánykodás. nemértem milyen gyökér megjegyzésre rághattál be, nincs értelme. szerintem minden sikerülni fog!

Névtelen

Nagyon látszik, hogy fogytál. Gratulálok. :)

Névtelen

Hajrá Évi, hajrá fogyás! Csak így tovább! Nehogy megtorpanj! A ruha nagyon klassz. Sztem is ruházz be egy alakformáló fehérneműre. Egyáltalán szó sincs becsapásról. Hidd el,hogy sokkal jobban fogod magad érezni, ha lesz olyanod.
Eláruljak vmit? Én 54 kg vagyok és 172cm. Imádok enni az utóbbi években. Mindig bordás hasizmom volt :) De ha szépen felöltözöm, akkor tuti,hogy felveszek egy ilyen alakformálót és akkor nyugodt szívvel eszem all you can eat éttermekben :) vagy svédasztalos ebédnél, mivel én mindig mindent végigkóstolok :)De szó szerint. Gondolhatod,hogy 1,5-2 órás ebédnél mennyit eszem :)

Unknown

Őszintén szólva, most találtam rá a blogodra, és összehasonlítási alapon még nem nézegettem itt a régebbi bejegyzéseket. Nem bántásból, de tényleg "rád fér" az, hogy változtass picit, leginkább egészségügyi szempontból. Meg ha már eljutottál arra a szintre, hogy úgy érzed, változtatnod kell, akkor gondolom téged is eléggé zavar ez a dolog. Hatalmas kitartást kívánok hozzá! Szerintem iszonyat jó nő vagy és leszel is. :) Az alakformáló fehérneműt pedig én is javaslom, attól még, hogy "husisabb" vagy, adhatsz magadra, meg ha látod, hogy mennyivel jobban mutat rajtad egy ruha vele, az szerintem elég nagy lendületet tud adni ahhoz, hogy ilyen "csodaszerek" nélkül is elérd, amit szeretnél! :)

Névtelen

kalóriaszámlálás helyett (illetve inkább mellett, ha azt pártolod) én elhagynám a fehér lisztet és a cukrot... teljes kiőrlésű liszt és folyékony/por édesítő, csak le kell cserélni ezekre, és máris nem csak fogyózol, hanem egészségesen eszel, ugyanolyan finomakat :) sok sikert a továbbiakban!

citromhab

Köszönöm a sok kommentet. :) Az alakformáló fehérneművel kapcsolatban igazatok van, úgyhogy be fogok szerezni egyet.

Névtelen

Nagyon szép vagy Évi:)

Névtelen

Szia! én új vagyok, csak most kezdem nézegetni a blogod, mondhatom tetszik :)
szóval ne haragudj ha régebbi dolgokhoz fűzök kommentárt.
nagyon jól áll ez a ruha

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...