Keress rá:

Páginas

Köröm Krónika # 2.

Töredelmesen be kell vallanom, hogy mostanában szinte egyáltalán nem foglalkozom a körmeimmel, habár az utóbbi időben egészségesek és megerősödtek (hála a DM hajvitaminjának), mégis mindig levágom őket, mert egyszerűen se időm, se türelmem nincs velük foglalkozni. A festegetéssel se bíbelődöm túl sokat, többnyire csupaszon hagyom őket, a százvalahány körömlakkom pedig téli álmot alszik a fiókomban.


A folytatásért kattintsatok tovább:



Catrice Ultimate körömlakk - 13 Shopping Day At Bluemingdales, Avon Nailwear Pro körömlakk - Sunshine, Manhattan & Playboy Glitter fedőlakk- 01 Captain Sparkle

Ezt a körömlakkot Odiltól nyertem, talán ez volt az első, amit kipróbáltam a csomagból, mert nagyon tetszett, és azóta már kétszer is viseltem, ami nem csak azért nagy szó, mert ritkán lakkozok mostanában, hanem mert szinte sosem kenem fel ugyanazt a körömlakkot 6 hónapon belül. :D



Essence Colour & Go Sparkle Sand Effect körömlakk - 163 Hey, nude!

Szerintem mesés, olyan kis cukorkásan királylányos, visszafogott nude szín, de mégis észrevehető, emellett a tartóssága sem olyan rossz, mint az új Essence lakkoknak, 4-5 napot vígan kibírta.

Szerettem volna venni a Catrice új szortimentes homok hatású lakkjaiból, de néhány blogon találkoztam velük, és elvileg szörnyű a minőségük és a tartósságuk is, úgyhogy letettem róla.

Mi a kedvenc körömlakk finishetek és márkátok? Tudnátok nekem jó alap- és fedőlakkot ajánlani? (Essence BTGN kizárva.)

10 hozzászólás:

Melantha

Alaplakkot én még nem találtam meg azt, ami igazán jó. Csak arról tudok nyilatkozni, hogy mi az, ami közepesen jó( Essence, miss sporty) és mi az, ami pénzkidpbás volt( Rimmel).
My bajod a BTGN-nel? nekem még mindig az vált be legjobban, bár nem nyomdabarát, de sokkal tartósabb, mint a sally hansen,vagy a NC, vagy más emberi áron kapható lakk.

Névtelen

Szia;) Alaplakk-fedälakknak èn ajànlom az Essiet.Nem zengek odàkat rola.inkàbb probàld ki.Nagyon meg fogsz lepödni. Most èppen ajàndèk fehèr szinü homoklakkot hasznàlok az Opitol,fedölakkkènt pedig Polka-Dotts,Essence.ez az uj kollekciobol valo.:) Kukkantsd meg,gyönyörü! Remèlem jol irtam le a körömlakk nevèt,lusta vagyok felkelni most:) Puszi.(Zugolvasod)

anna689

Én az Orlytól használok alap- és fedőlakkot, nevezetesen a Bonder-t és a Sec'n'Dry-t. Mindkettővel meg vagyok elégedve, úgy vettem észre nem mindegyik körömlakkal működnek együtt, de ettől függetlenül jó befektetés volt. A fedőlakkot már vagy két éve használom (csak egy-két hetente festem a körmöm, most szoktam rá a gyakoribb lakkozásra), de még mindig ugyanolyan állagú, mint újkorában, nem sűrűsödött be. Ugyanez mondható el az alaplakkról, és az is megvan már egy éve.
Körömlakk márkákból én a Catrice-t szeretem, nekem a legtöbb tartós, és mindig kijönnek valami ellenállhatatlan színnel. Mostanában a Golden Rose kínálata tetszik, ki fogok néhány krémfinisűt próbálni tőlük, az olcsó homoklakk kínálatukat is szeretem, de nekem egyik sem bizonyult tartósnak alaplakkal, 1-2 nap után itt-ott lepattogott belőle. Ennek ellenére örülök, hogy megkímélt egy-két drágább hasonmás megvételétől.

Névtelen

Én alaplakknak a Color Club Milky alaplakkját használom, valamint néha az Avon alaplakkját. Nekem mindkettő bevált, fedőlakként pedig a NYC speed dry top coat jött be eddig leginkább.
Kedvenc márkám sok van, de inkább a drágább kategóriákkal vagyok elégedett: MAx factor glossfinity, China Glaze, Bourjois. Persze használok Essence meg hasonlókat is, de kedvencnek inkább csak egyes szinek tetszenek, önmagában az olcsóbb márkák lakkjai elég változó minőségűek.

Njoythestyle

A Seche mini francia manikűr szettjében van benne az alap- és fedőlakkjuk, én mindkettővel elégedett vagyok, az alapréteg száradási ideje átlagos, annál megvárom hogy koppra száradjon és már mehet is rá a kiszemelt lakkom.
A fedőlakk pedig szó szerint páncélt képez a lakkozáson, megvédi mindentől a színt.
Pusza: Reni

Névtelen

Slava Ukraine! (a sárga-kék miatt mertem bocs)

Névtelen

Szia. Nagyon hállás vagyok minden cikked, nagyon profi a blogod. Azzal a kérdésses fordulok hozzád, hogy láttod-e már My Nail cimű sorozatot? Tudnád mondani hogy érdemes - e megvenni?

Névtelen

Jó kérdés, én is láttom, engem ami főleg érdekelne az a lakk minősége, azon gondolkoztam, hogy tényleg jól tapad vagy csak pénzdobás?

Névtelen

Szerintem jó minőségű, fenn marad sokáig, a színe is jó, persze jobbat is lehet kapni, de akkor 2szer drágább lenne. Ilyen áron, még útmutatóval együtt nagyon jó, biztosan nem nevezném pénzdobásnak. Próbáld ki, nem drága.

Névtelen

Hát igen, végül is igazád van. Kipróbálom és majd írok a véleményem.

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...