Keress rá:

Páginas

Maybelline szemöldökceruza teszt

A legutóbb már nem is emlékszem, milyen indíttatásból, de drogériában kerestem új szemöldökceruzát, mikor megláttam ezt a darabot. Gondoltam, a maga 2-3 €-s árával olyan nagy bakot nem lőhetek, így megvettem, amit egyáltalán nem bántam meg.


A folytatásért kattintsatok tovább:

A csomagolásáról nem hiszem, hogy lehet újat mondani, úgy néz ki, mint egy szokványos szemöldök- vagy szemceruza. Praktikussági okokból egy kis kefe igazán helyet kaphatott volna rajta. Az állaga kissé viaszos, aminek azért örülök, mert így már rögzíti is a szemöldököt, persze erre a továbbiakban is használom a jól bevált kis zselémet is. Emellett meg kell jegyeznem, hogy kemény ceruzáról van szó, ami nálam szintén pozitívum, nem kell minden használat után hegyezgetni, meglehetősen lassan fogy. Ez a keménység nem nehezíti meg a használatát, nagyon szépen fog első húzásra is, csak úgy siklik a bőrön és a pigmentáltsága is nagyon jó. A tartósságával is elégedett vagyok, bár mindig dolgozok el egy kis szemhéjalapozót alá és porral is fixálom, nem tudom, csak önmagában mennyi maradna belőle egy ledolgozott és átizzadt műszak végére.

Valószínű, hogy most ezt fogom újravenni, mert az ára is baráti és bármelyik drogériába beszaladhatok érte, de biztos próbálok még ki mást is magamat ismerve.

Csomagolás: 10 / 8
Pigmentáltság: 10 / 10
Használat: 10 / 9
Tartósság: 10 / 9

Összességében: 10 / 9 Ha drogériás viszonylatban kerestek szemöldökceruzát, egy próbát érdemes tenni vele.

Ti milyen szemöldökceruzát használtok?

4 hozzászólás:

Névtelen

Ceruzát sosem használtam, csak port. Nekem az a természetesebb hatású és én nem szeretem a túl erőteljes szemöldököt (nekem sötét és nem csíkra szedett :), mert öregít és mogorvává teszi az arckifejezést :)
Azt a szemöldök tetszik, amin látszik,hogy nem mű :)
Mia

Fanni

Én maybelline color tattoot használok. A permanent taupe pont jó árnyalatú és nagggggyon tartós. :)

citromhab

Mia - Szerintem a tökéletes szemöldököt nem egyszerű "megtalálni", az enyémet kissé erőteljesebbre szoktam rajzolni, érdekes, hogy sokan megdicsérik, de tudom, hogy ugyanennyien gondolják azt is, hogy nem jó. :D Nekem mindenesetre tetszik, hogy kissé karakteresebb tőle az arcom.

Bold Barbara

Én a S-he barna szemöldökceruzáját használom és nekem bevált! Bátran ajánlom mindenkinek!:)
http://floraljunkie.blogspot.ro/

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...