Keress rá:

Páginas

Termékek, amikben csalódtam - videó

Hajjaj, megint eltelt egy hónap úgy, hogy nem került ki bejegyzés, pedig már épp kezdtem büszke lenni magamra, amiért minden héten készül videó. Ebben az esetben azért tűntem el, mert valami jó dolog történt velem, ami felemészti azt a kevés szabadidőmet, ami van, de igyekszem bepasszírozni valahová a blogolást és videózást is.

Nem nehéz kitalálni, hogy ebben a videóban azokat a termékeket szedtem össze Nektek, amik az utóbbi időben csalódást jelentettek, nem váltak be, sajnos ilyen is van.


Nektek melyik termékek jelentettek csalódást mostanában?

12 hozzászólás:

Névtelen

Azt a Helia D-s karcsúsító krémet én is megvettem! Hát azon kívül, hogy semmit nem használ, iszonyatosan ekcémás lett tőle a kezem. Érdekes a combom nem, ahova kentem. Már bánom, hogy megvettem, tele van parabénnel, csak ugye reménykedtem, hogy lesz hatása!

Névtelen

Nekem tetszett hogy van körülötted élet,készíthetnél Vlogot :) szívesen venném.
Szinte sugárzol, örülök hogy jó dolgok történnek veled.

Névtelen

Aranyos a cicád :) .
Jó volt a vidi, helyes vagy.

Névtelen

Huuuuu nekem 3x ennyi termékem van amit ki kéne dobnom :) , de hátha jó lesz valamire.
Jó volt a videó hangulata. Olyan kis nett vagy, ezt szeretem benned :)

Melantha

Ez cuki volt :D

Nekem pl az essence szemöldökcsipesz (4. nekifutásra csak sikerül, és nem les belőle szemhéjcsipesz) a kedvencem. Kettő is van belőle, az egyiket jóárasítva vettem vagy 3 éve :)
Puszi, midnen jót

Névtelen

Jól hordozod magad :) aranyos csajszi vagy, szeretem a videóid. Csak így tovább.

citromhab

2014. december 9. 11:24 névtelen - örülök, hogy nem adtam ki rá pénzt...

2014. december 9. 17:16 névtelen - szeretnék majd vlogolni, de ahhoz jobb kamerára van szükségem. :)

2014. december 9. 17:21 névtelen - Köszönöm, Radagast nevében is. :)

2014. december 9. 17:40 névtelen - Én is selejteztem közben már, nem mindig volt az eszemben, hogy videó fog készülni a nem-szeretem-termékekről is. Muszáj időnként szelektálnom, mert nem bírom elviselni, ha valami csak használatlanul áll nálam, akkor inkább kidobom, mint minden nap lássam, mire adtam ki fölöslegesen pénzt. :D

Melantha - mások vagyunk, én ezzel a csipesszel mindig a szemhéjamat csipkedem, és betépem a szemöldököket, de örülök, ha Neked bevált. :)

2014. december 11. 19:20 névtelen - nem tudom, mit jelent jól hordozni magam, de köszönöm. :)

Névtelen

Szia! kedves hogy válaszoltál az írásomra :)

Névtelen

nem tudom, mit jelent jól hordozni magam, de köszönöm. :)
azt hogy jól tudod kezelni az alkatod,megy az egyéniségedhez, nem vagy trampli, van valami kellem (báj) benned :) jó a stílusod, és tudod mi áll jól neked, nem tudom pontosan körül írni

Névtelen

szia! megnéztem a videód és jól éreztem magam közben :) akár én is csinálhattam volna :)

Névtelen

Szia! :D vigasztal hogy nem vagyok egyedül, de szerintem én csak nem tudom hogy kellene használnom hogy beváljanak.

citromhab

2014. december 20. 18:19 névtelen - Köszönöm, így már értem. :)

2014. december 21. 4:09 névtelen - Ennek örülök. :)

2014. december 21. 13:00 névtelen - Van, amit hiába használ rendeltetésszerűen az ember, egyszerűen nem válik be. Ez a tanulópénz. :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...