Keress rá:

Páginas

Termékteszt - Inecto hajravalók és body lotion - videó

Mindig örömmel próbálok ki olyan termékeket, amik organikusak, biok, állatkísérletmentesek és emellett még ígéretesek is. Az Inecto Naturals termékei többnyire 90 %-ban organikus összetevőkből állnak, így kétszeres lelkesedéssel vágtam bele a tesztelésbe. Egy hajregeneráló pakolás, egy hajolaj és egy body lotion a témája a mostani videónak.

A videó megtekintéséhez kattintsatok a képre.


Ti ismeritek az Inecto márkát? Használtok valamilyen terméket tőlük?

3 hozzászólás:

Honey

Épp ma vettem meg a testápolót. Előtte próbáltam már, de újra kellett vennem, mert már rengeteg testápolót kipróbáltam, de ez eddig a legjobb! :)
Azt sajnálom csak, hogy nem gyárt az Inecto több féle illatot is, mert a kókusz nem a kedvencem, de nem vészes mert tényleg ahogy mondtad nem az az édes kókusz..:D Örülök neki hogy elkészítetted ezt a videót :)

Névtelen

Szia!
A segítségedet szeretném kérni.
Talán 3-4 éve látogattam rendszeresen egy sminkes blogot, ott is ha jól emlékszem javarészt videók voltak, egy bizonyos Dorka volt a blogger, aki később abbahagyta, és valami olyasmi blogot hozott látre hogy otthonka vagy itthonka vagy valami hasonló:)
Nem ismersz rá esetleg?
Előre is köszönöm a segítséged

ui: Imádom a videóidat, így tovább!:D

citromhab

Honey - nekem a testápolóból az argán olajas változat van meg, aminek köze sincs a kókuszhoz, isteni az illata szerencsére. :)

Névtelen: Otthonka néven vezet blogot és youtube csatornát Dorka, jól emlékszel, régen sminkelt. Itt találod a videóit: https://www.youtube.com/user/otthonkablog/videos

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...