Keress rá:

Páginas

Citr - HOME: Elhasznalva

Mindenkivel elöfordul, hogy az eletkor elörehaladtaval olyasmi irant kezd el erdeklödni, ami elötte a legkevesbe sem hozta lazba. Igy vagyok en a takaritassal es a haztartassal. Föleg miota együtt elünk a baratommal, hiszen itt nincs senki, aki helyettem kiüriti a szennyeskosarat, vagy felmossa a padlot. Ezt en nem kenyszerkent elem meg, hiszen alapvetöen szeretek takaritani, epp ezert kezdtem el olyan videokat keresni YouTube-on, amik ezzel a temaval (is) foglalkoznak. Aztan eldöntöttem, hogy en is elindulok ebbe az iranyba, hiszen a csatornam engem tükröz, azaz mindenröl keszitek videot, ami engem foglalkoztat. Remelem köztetek is lesznek olyanok, akik szinten tudnak lelkesedni egy tisztitoszer irant is. :) A videot a kepre kattintva tudjatok megnezni.


Ti hogy alltok ehhez a temahoz?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...